eFaktura
Det är mer och mer vanligt att kunderna kräver "riktig" e-fakturering och inte nöjer sig med pdf-faktura.
Du kan bygga ut ADJob på två sätt. Dels aktivera standard tilläggstjänster eller bygga ut skräddarsytt för ditt företag.
Exempel på standardtjänster är eFaktura, eAttest, eFortnox2, ePortal, ytterligare användare, variantbyte eller eXtra Företag. Exempel på skräddarsytt är eXcel och specialutveckling.
Det är mer och mer vanligt att kunderna kräver "riktig" e-fakturering och inte nöjer sig med pdf-faktura.
Det finns mycket att tjäna på att digitalisera flödet vid hantering av leverantörsfakturor och kvitton. Både vid attest, inköpsregistrering och arkivering.
ADJob Total har helt integrerad bokföring. Men ibland väljer man bort helintegrerat och då finns möjligheten att aktivera eFortnox2.
ePortal är ett sätt att hantera flera företag från ADJob. Du loggar in som vanligt i ditt företag och går sedan vidare via ePortal.
Ibland finns det moderbolag, dotterbolag eller andra företag som du behöver lägga till. Då kan du få en lägre kostnad om du hanterar detta företag som ett extra företag i samma avtal.
När du växer med fler medarbetare, kan du enkelt lägga till ytterligare användare i ADJob.
Att växla upp med fler funktioner är enkelt. Du öppnar upp för fler funktioner genom att byta variant av ADJob.
Vi strävar efter att göra nya funktioner som standard. Men ibland kan specialutveckling vara nödvändig för att underlätta det dagliga arbetet.