9 olika sätt att få support



För att du ska få ut mesta möjliga av ADJob, finns det olika kontaktvägar. Du och dina kollegor kan ringa och mejla obegränsat så länge du har aktuell version (f n ADJob 4.6) eller Avtal (ADJob 5.0):

1. När du behöver snabb hjälp.

Ring 0321–261 20 för snabbast kontakt per telefon.

2. När du kan vänta.

Mejla support@adjob.se så svarar vi så snabbt vi kan. Du kan också mejla genom att fylla i formuläret här

3. Utnyttja ADJob bättre

Utbildning på plats vid Uppstart, vidareutbildning eller som ett Bollplank.

4. Dokumentation

Handböcker och dokumentation.

5. Support via Forumet

Ett viktigt hjälpmedel är ADJob Forum. Forumet finns på Facebook, där de flesta redan är inloggade. Ställ dina frågor och få svar antingen av oss eller av någon annan användare. Kolla vad andra frågat och lär dig av dem. Eller svara själv på någon fråga.

5. Support via FAQ

En annan väg är att kolla FAQ. Svar på ofta förekommande frågor.

6. Nyhetsbrev ADJob Info

Flera gånger per år får du vårt nyhetsbrev ADJob Info via mejl. Du kan också läsa gamla nyhetsbrev här.

7. Håll dig informerad via Bloggen

ADJob Blogg

8. Sociala nätverk

Twitter | Facebook | Linkedin | Google +

9. Support via Teamviewer

Vi ansluter till din dator och hjälper dig "på plats".